Klacht Senioren Voordeelpas: Mailbox vol ongewenst spam

benbow

Dit is een spam bedrijf dat zijn niet te-stoppen. Klik op afmelden werkt niet de blijven door gaan ongewenst spam sturen, emails sturen Facebook, messages, tweeter, overall klachten op klachten sites werkt niet. Hoe kunnen ik dit vervelend spam bedrijf stoppen.

Echt stoppen met ongewenst spam sturen.

Senioren Voordeelpas
    Beste meneer Bennetts,

Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik zie dat we nu meermaals contact hebben gehad via verschillende reviewpagina's, maar tot op heden hebben we nog geen bericht per e-mail mogen ontvangen waardoor we het probleem niet konden oplossen. Aan de hand van uw gegevens heb ik een e-mailadres gevonden, deze is handmatig uit ons bestand gehaald, u zou vanaf nu dus geen berichten meer moeten ontvangen.

Mocht u nog wel berichten ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen u graag verder, maar daarvoor hebben we wel gegevens nodig zodat we het probleem kunnen oplossen! U kunt onze klantenservice bereiken op klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl.

Claudia
    Team Seniorenvoordeelpas
    benbow
    Maak niets uit emailen Facebook tweets opzeggen tewel ik ben niet aangemeld de blijven door gaan ik hoop nu dat de echt stoppen.

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?