Klacht Senioren Voordeelpas: Niets terug te vinden van afmelding , retour zending pas, misleiding presentatie van het produc

Klachtnummer
# 277570
Gebruiker
SENIORENPAS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mij via Facebook ingeschreven omdat ik dacht dat de pas door de Gemeente Haarlemmermeer werd verstrekt wat dat beeld wel wekte door een een bord gemeente Haarlemmermeer wat afgebeeld stond , de volgende dag heb ik begrepen dat dat misleiding was, heb mij direct via Facebook ook weer op de zelfde manier uitgeschreven ik ook nog naar het bedrijf gebeld omdat nog even over duidelijkheid te krijgen of dat voldoende was ! Na enige tijd kreeg ik toch een pasje deze de zelfde dag retour afzender gestuurd ! Nu weken later kreeg ik een rekening via AfterPay of ik even wilde betalen na navraag kan niemand niets meer van mijn afmelding of retour gestuurde pas terug vinden ik moest mij maar bewijzen, bij het inschrijven zowel uitschrijven via Facebook krijg je nooit een bericht ! Ik denk pure oplichting omdat ik volgens een mede werker van Seniorenpas moet ik gewoon betalen dus heb ik maar weer om die pas gevraagd en een bevestiging daar van maar ik vrees dat er weinig voordeel valt te behalen.

De oplossing

Niet betalen voor wat ik op tijd heb afgemeld en en pas retour gezonden! Dus, niet betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Senioren Voordeelpas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Waterman,

    Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. Wij hebben u per mail een passende oplossing aangeboden. Wij vinden het erg vervelend voor u dat wij uw Seniorenvoordeelpas niet hebben ontvangen. Wij adviseren pashouders hun Seniorenvoordeelpas dan ook altijd aangetekend te verzenden, alleen dan kan gegarandeerd worden dat wij de Seniorenvoordeelpas ontvangen. Wij hebben u een nieuwe Seniorenvoordeelpas opgestuurd. Hopelijk weet u in de toekomst nog veel voordeel te behalen. Ik wens u een prettig weekend.

    Met vriendelijke groet,

    Wouter
    Seniorenvoordeelpas

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen