Klacht Senioren Voordeelpas: Onjuiste voorstelling van zaken Seniorenvoordeelpas

Pecunianonolet

In januari 2018 heeft een cliënte van mij haar abonnement op Seniorenvoordeelpas beëindigd door middel van een schriftelijke opzegging.
Op 21 juli 2018 ontving zij toch een nieuwe pas, alsof het abonnement in het geheel niet beëindigd was. Zij refereerde aan haar opzegging in januari 2018. Het bedrijf claimt die niet te hebben ontvangen. Zij wil de herhaling van de opzegging als eerste opzegging zien. Die benaddering is echter onjuist en onterecht. Het bedrijf geeft nu bij herhaling aan 'het probleem is hiermee opgelost'. Ook dat is onjuist.
Bovendien blijkt de Seniorenvoordeelpas onbruikbaar. Er worden op basis van de pas geen kortingen verleend.

Er is sprake van dwaling, op basis waarvan ook in 2017 in het geheel geen overeenkomst tot stand zou zijn gekomen als de onbruikbaarheid van de pas tevoren bekend zou zijn geweest. Het abonnement is op grond van die dwaling niet tot stand gekomen. Het abonnementsgeld over 2017 dient te worden geretourneerd en het abonnement dient te worden geannuleerd per eerste ingangsdatum.

Senioren Voordeelpas
    Beste,

Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over de afhandeling van uw opzegging. Wij zullen daarom per mail contact met u opnemen om deze situatie te verhelpen. Zoals in de mail beschreven, beschouwen wij uw vraag als afgehandeld indien er geen reactie komt op de mail van onze klantenservice. Is uw klacht niet opgelost of heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u gerust terug mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl.

In uw review geeft u aan dat op basis van de pas geen kortingen worden verleend. De op onze website genoemde aanbiedingen worden regelmatig gecontroleerd. Daarnaast heeft elke actie een geldigheidsdatum. Deze staat duidelijk weergegeven op de verschillende partner pagina's. Zo zorgen wij er voor dat u alleen geldige kortingen ziet op onze website! Heeft u toch problemen met het verkrijgen van een korting? Dan horen wij dit graag zodat we u zo snel mogelijk de korting kunnen bieden.

Erik
    Team Seniorenvoordeelpas
    Senioren Voordeelpas
    Beste,

Wij hebben u zojuist een reactie gestuurd per mail. Kunt u ons door middel van een beoordeling op klachtenkompas laten weten of u tevreden bent met de geboden oplossing?

Erik

Pecunianonolet
Het abonnement van cliënte is nu per 11 juli 2018 beëindigd. Het bedrijf gaat niet in op mijn stelling namens cliënte, nl dat er is sprake van dwaling, op basis waarvan ook in 2017 in het geheel geen overeenkomst tot stand zou zijn gekomen als de onbruikbaarheid van de pas tevoren bekend zou zijn geweest. Het abonnement is op grond van die dwaling niet tot stand gekomen. Het abonnementsgeld over 2017 dient te worden geretourneerd en het abonnement dient te worden geannuleerd per eerste ingangsdatum. Ik merk daarbij op, dat bij geen van de aangeboden winkels en het betreffende hotel de Seniorenvoordeelpas bruikbaar bleek. Ook de kortingscodes, meegestuurd in de brief van 21 juli 2018, blijken niet te bestaan danwel niet te werken. Namens cliënte verzoek ik derhalve ook het abonnementsgeld over 2017 terug. Cliënte beroept zich daarbij op dwaling, danwel het door Seniorenvoordeelpas niet nakomen van de overeenkomst aan haar zijde, dat kortingen verkregen zouden kunnen worden.

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?