Klacht Senioren Voordeelpas: Onjuiste werkwijze en onjuiste tot standkoming van overeenkomsten door Seniorenvoordeelpas

# 319287
Pecunianonolet

Op 21 augustus 2018 heb ik namens cliënte een klacht ingediend tegen het handelen van Seniorenvoordeelpas. Een deel van de klacht is opgelost -de annulering van het abonnement over 2018 heeft intussen plaatsgevonden- maar op de overige zaken gaat het bedrijf niet in, ook niet op mijn e-mail van 22 augustus 2018.
Seniorenvoordeelpas biedt kortingen aan die in werkelijkheid niet bestaan, danwel via ingewikkelde cashback moet worden verkregen. Het product voldoet niet aan hetgeen wordt gesteld. Bij het aangaan van de overeenkomst is er dan ook sprake van dwaling. Er worden andere zaken voorgesteld dan in werkelijkheid kunnen worden geboden. Cliënte heeft in het geheel van de pas daarom geen gebruik kunnen maken. Daarom wil ik namens haar het abonnementsgeld over 2017 ook teruggestort krijgen. Daarnaast: op 21 augustus is door het bedrijf per e-mail bevestigd dat het abonnement was geannuleerd, de volgende ochtend ontving cliënte over dezelfde periode alweer een 'aanmaning' met aanmaningskosten.

Met terugwerkende kracht tot juli 2017 annulering van het abonnement en rectificatie van de aanmaning van 22 augustus 2018

Senioren Voordeelpas
    Beste J.E.M. van Riek,

Bedankt voor uw beoordeling op Klachtenkompas. Zoals mijn collega eerder al zei, zijn de kortingen die wij communiceren op onze website daadwerkelijk geldig. Wij verzekeren u dat alle kortingen die wij op onze website hebben staan geldig én werkend zijn. De kortingen die wij publiceren van onze partners zijn exclusief en wij streven ernaar om onze pashouders de beste voordelen te bieden. Om die reden is er dus geen sprake van dwaling. Mevrouw is vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij de Seniorenvoordeelpas, dit heeft zij gedaan door haar contact- en adresgegevens in te vullen op onze website.

Op dit moment zijn er erg veel 50-plussers die geld besparen met onze voordelen en die succesvol gebruik maken van de kortingen. We vinden het erg vervelend om te horen dat het mevrouw niet is gelukt om onze kortingen te gebruiken, als we dit eerder hadden vernomen dan hadden we dit ook graag opgelost.

Uw mail van 22 augustus is inderdaad bij ons aangekomen, helaas zijn we er nog niet aan toe gekomen om hier een antwoord op te geven. U zult dus zo spoedig mogelijk een antwoord krijgen op het bericht. Er is eerder een opdracht gegeven om de factuur te laten vervallen, het kan zijn dat er een nieuwe herinnering is gestuurd voordat de factuur is komen te vervallen. Onze excuses hiervoor! Ik heb ervoor gezorgd dat mevrouw geen nieuwe herinneringen meer ontvangt, alleen nog een bevestiging van het vervallen van de betaalplicht.

Indien u nog vragen heeft dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice door een bericht te sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of u kunt ons op werkdagen tussen 17.00 en 21.00 uur telefonisch bereiken op het nummer 085 0700 900.

Claudia
    Team Seniorenvoordeelpas

Pecunianonolet
De factuur is komen te vervallen op 21 augustus, de herinnering wordt gestuurd op 22 augustus 2018. In januari 2018 is al geklaagd over het feit dat bedrijven de seniorenvoordeelpas niet kennen of erkennen. Daarop is door het bedrijf niet gereageerd. Seniorenvoordeelpas bevestigt haar reputatie van slecht klachtafwikkelaar (beoordeling gemiddeld een 4,6 op Klachtenkompas). Ik zal de zaak juridisch vervolgen.

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?