Opgelost door Senioren Voordeelpas: Onmogelijk om seniorenvoordeelpas op te zeggen

G.J. Schellekens

Sinds jan. 2018 heb ik een seniorenvoordeelpas. In de praktijk maak ik er géén gebruik van. Daarom wil ik graag opzeggen, maar dat lukt me niet. Mijn computer waarschuwt mij dat deze site mij wil misleiden en/of gegevens probeert te stelen. Het dringende advies is dan ook om deze site te verlaten. Hoe kan ik toch mijn lidmaatschap opzeggen?

Een schriftelijke bevestiging dat ik mijn lidmaatschap opgezegd heb.

Senioren Voordeelpas
    Beste meneer Schellekens,

Bedankt voor uw reactie op Klachtenkompas. Het is erg vervelend om te lezen dat u niet verder kan op onze website vanwege een veiligheidsmelding! Ik kan u verzekeren dat onze website veilig is, waarom u een waarschuwing krijgt is voor ons dus ook een raadsel.

Uiteraard zullen we uw annulering direct verwerken, ik zal u de bevestiging per e-mail sturen vanuit het adres klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. Mocht u binnen een half uur geen bericht hebben ontvangen dan horen we het graag! U mag ons ook elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur bellen op het nummer 085 0700 900, u krijgt dan één van onze medewerkers aan de lijn die uw vragen graag beantwoordt.

Claudia
    Team Seniorenvoordeelpas

G.J. Schellekens
Ik heb de schriftelijke bevestiging ontvangen dat mijn lidmaatschap m.I.v. 15 jan 2019 stopt. Seniorenvoordeelpas vindt het vervelend dat ik een waarschuwing kreeg op hun site, want zij zeggen dat die 100 % vertrouwbaar is.

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?