Klacht Senioren Voordeelpas: Opzeg procedure seniorenvooordeelpas

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 303885
Gebruiker
P. van Noort
Datum
4 reacties

Details

De klacht


Opzeggen seniorenvoordeelpas.
Heb na bestelling mijn seniorenvoordeelpas na 2 dagen opgezegd.
Opzegging wordt door seniorenvoordeelpas per email bevestigd, desondanks zal pas worden toegestuurd. Pas als de pas (aangetekend) is geretourneerd wordt de annulering van het lidmaatschap definitief. Heb geprotesteerd tegen deze procedure die voor de klant kosten met zich meebrengt.

De oplossing

Niet sturen van seniorenvoordeelpas naar klant. Het aanmaken van de pas schijnt ruim een week in beslag te nemen. Het versturen van de pas moet dus vermeden kunnen worden.

4 reacties

  1. Auteur
    Senioren Voordeelpas
    Datum
    Beste meneer van Noort,

    Allereerst bedankt voor uw reactie op Klachtenkompas. Wij helpen u graag verder!

    Op 11-05 heeft u een Seniorenvoordeelpas besteld. Op 15-05 ontvingen wij het bericht van u, dat u uw aanvraag wilt herroepen. Netjes binnen de herroepingstermijn.

    Wij werken samen met een externe partij die de Seniorenvoordeelpas voor u personaliseert, en vervolgens naar u toe stuurt. Deze partij verwerkt honderden bestellingen per dag. Het is helaas niet mogelijk om uw Seniorenvoordeelpas te onderscheppen. Deze is al gedrukt en klaar om verzonden te worden.

    Het aangetekend terug sturen van uw Seniorenvoordeelpas is slechts een advies. U bent er dan in ieder geval 100% zeker van dat uw rekening wordt gecrediteerd. U bent uiteraard niet verplicht om uw Seniorenvoordeelpas aangetekend retour te sturen. U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een postzegel te gebruiken.

    Ik wil u nogmaals bedanken voor uw bericht en wij nemen uw feedback uiteraard mee om onze processen te optimaliseren.

    Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Wouter
    Manager Klantenservice
  2. Auteur
    P. van Noort
    Datum

    Zoals al eerder gemeld belast u klanten met interne problemen. In mijn geval moet ik behalve kosten ook nog een oplossing zoeken als gevolg van afwezigheid.
    Daarnaast verbindt u in tweede instantie voorwaarden aan een opzegging.
    Ik begrijp dat u een pas van een persoon die opgezegd heeft ongeldig wilt maken. Dit zou ook op een andere manier mogelijk moeten zijn. Andere bedrijven blokkeren in zo'n geval de pas.
  3. Auteur
    P. van Noort
    Datum

    Bestelling gedaan op 11 mei; op 19 mei de pas nog niet ontvangen.
    Dit gemeld aan klantenservice met de mededeling een periode afwezig te zullen zijn.
    Ontvangen reactie: wij beschouwen uw zaak als gesloten.
    Klantvriendelijkheid is bij dit bedrijf onbekend.
  4. Auteur
    Senioren Voordeelpas
    Datum
    Beste P. van Noort,

    Bedankt voor uw reactie via Klachtenkompas.
    Vervelend om te horen dat u te horen heeft gekregen dat de zaak 'als gesloten' werd beschouwd, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Ik ga hier dan ook, na het schrijven van deze reactie, meteen mee aan de slag.

    Voor het leveren van de Seniorenvoordeelpas staat een periode van maximaal 10 werkdagen. Dit betekend dat de pas tussen 11 en 25 mei bezorgd zal worden. Ik vraag u dan ook vriendelijk om nog even af te wachten! Mocht u, om wat voor reden dan ook, geen pas mogen ontvangen dan verzoek ik u om contact op te nemen met onze klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn
    Seniorenvoordeelpas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. van Noort
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een oplossing zoeken voor de gemelde klantproblemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen