Klacht Senioren Voordeelpas: OPZEGGEN EN GELD TERUG

WEL BETAALD MAAR NIIT GEEN PAS ONTVANGEN

GELD TERUG!!!!!!!!!!!

Senioren Voordeelpas
    Beste Ankie Jonker,

Bedankt voor uw bericht via Klachtenkompas. Wat fijn dat u contact opneemt over het niet ontvangen van uw pas. De pas had u al geruime tijd binnen moeten hebben. Uit uw bericht begrijp ik dat dit niet het geval is. Wij sturen u graag een nieuwe pas op na het verifiëren van uw gegevens. Hiervoor stuur ik u een bericht per mail aangezien het gaat om persoonsgegevens. Na ontvangst kan u dan genieten van alle voordelen die de Seniorenvoordeelpas u te bieden heeft.

Aangezien het herroepingstermijn van 14 dagen is verstreken, is het niet meer mogelijk om kosteloos te annuleren. Mocht u willen annuleren na het aflopen van uw jaar lidmaatschap dan kan u dat doorgeven via ons opzegformulier op https://seniorenvoordeelpas.nl/over-ons/opzeggen/ of u kan de opzegging bevestigen via een reactie op dit bericht.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Wij hopen u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt ons ook telefonisch bereiken. Op werkdagen zijn wij tussen 17:00 en 21:00 telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 085 - 0700 900.

Erik
    Seniorenvoordeelpas

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?