Klacht Senioren Voordeelpas: OPZEGGEN EN GELD TERUG

Klachtnummer
# 287224
Gebruiker
Ankie Jonker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

WEL BETAALD MAAR NIIT GEEN PAS ONTVANGEN

De oplossing

GELD TERUG!!!!!!!!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Senioren Voordeelpas
    Datum
    Beste Ankie Jonker,

    Bedankt voor uw bericht via Klachtenkompas. Wat fijn dat u contact opneemt over het niet ontvangen van uw pas. De pas had u al geruime tijd binnen moeten hebben. Uit uw bericht begrijp ik dat dit niet het geval is. Wij sturen u graag een nieuwe pas op na het verifiëren van uw gegevens. Hiervoor stuur ik u een bericht per mail aangezien het gaat om persoonsgegevens. Na ontvangst kan u dan genieten van alle voordelen die de Seniorenvoordeelpas u te bieden heeft.

    Aangezien het herroepingstermijn van 14 dagen is verstreken, is het niet meer mogelijk om kosteloos te annuleren. Mocht u willen annuleren na het aflopen van uw jaar lidmaatschap dan kan u dat doorgeven via ons opzegformulier op https://seniorenvoordeelpas.nl/over-ons/opzeggen/ of u kan de opzegging bevestigen via een reactie op dit bericht.

    Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Wij hopen u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt ons ook telefonisch bereiken. Op werkdagen zijn wij tussen 17:00 en 21:00 telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 085 - 0700 900.

    Met vriendelijke groet,

    Erik
    Seniorenvoordeelpas

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen