Klacht Senioren Voordeelpas: Opzeggen geen response, maar vel betalingsverzoek
Details
De klacht
Tijdens mijn vakantie is er via de mail geweest dat mijn abonnement verlengt zou worden(?) en mij gevraagd of ik de kosten wilde overmaken. Terug van vakantie pas de mail gelezen, nadat ik een tweede betalingsverzoek kreeg via de mail.Ik heb direct een mail gestuurd met de mededeling dat ik het afgelopen (eerste jaar) geen gebruik heb gemaakt van de pas en dat in de toekomst ook niet meer zou doen, omdat de aanbiedingen niet aansloten op mijn interesses.
Er is alleen een reactie geweest dat ik alsnog moet betalen, maar geen mededeling over het opzeggen van mijn pas. Ik wil niet betalen voor een service waar ik geen gebruik van maak. Het lijkt erop dat ik weer voor een jaar vastzit aan dit bedrijf als ik betaal.
De oplossing
Mijn lidmaatschap stopzetten en niet meer betalen voor nog een jaarDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.