Klacht Senioren Voordeelpas: Opzeggen geen response, maar vel betalingsverzoek

Blue diamond

Tijdens mijn vakantie is er via de mail geweest dat mijn abonnement verlengt zou worden(?) en mij gevraagd of ik de kosten wilde overmaken. Terug van vakantie pas de mail gelezen, nadat ik een tweede betalingsverzoek kreeg via de mail.
Ik heb direct een mail gestuurd met de mededeling dat ik het afgelopen (eerste jaar) geen gebruik heb gemaakt van de pas en dat in de toekomst ook niet meer zou doen, omdat de aanbiedingen niet aansloten op mijn interesses.

Er is alleen een reactie geweest dat ik alsnog moet betalen, maar geen mededeling over het opzeggen van mijn pas. Ik wil niet betalen voor een service waar ik geen gebruik van maak. Het lijkt erop dat ik weer voor een jaar vastzit aan dit bedrijf als ik betaal.

Mijn lidmaatschap stopzetten en niet meer betalen voor nog een jaar

Senioren Voordeelpas
    Beste meneer Bax,

Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik zie inderdaad dat u eerder al een reactie heeft ontvangen van mijn collega over de annulering van uw lidmaatschap bij de Seniorenvoordeelpas. We vinden het erg jammer om te lezen dat onze aanbiedingen niet aansluiten op uw interesses!

Helaas hebben we hier eerder geen bericht van ontvangen, anders hadden we u daar natuurlijk direct bij geholpen. Het is niet onze bedoeling dat u betaalt voor een lidmaatschap waar u geen gebruik van maakt. Ik ga overleggen wat we voor u kunnen betekenen en dan krijgt u vanavond nog een e-mail van ons! Mocht u deze niet hebben ontvangen dan horen we het graag.

Indien u verder nog vragen heeft dan kunt u een bericht sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of u kunt ons elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur telefonisch bereiken op 085 0700 900.

Claudia
    Team Seniorenvoordeelpas

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?