Klacht Senioren Voordeelpas: Voordeel pas nooit doen.

Proklij

Voordeel pas aangevraagd en gekregen, een week later ook een voor mij zelf maar aangevraagd zonder eigenlijk na te kijken op Google wat dit allemaal inhoud ( stom )
deze laatste pas bij nader inzien als mijn vrouw er een heb heb ik die niet meer nodig maar opzeggen gaat niet? te laat, en als je niet gelijk betaald moet je hem direct dubbel betalen door Inter pay die claimen je moet betalen anders word het steeds duurder.
Erg bedreigend en een spijt dat we hebben voor 2 passen heeft dit nu ruim 83 euro gekost dus
VOORDEEL PAS

Nou Pas maar op Pffffffffff nooit doen.

Gr. Martin

Senioren Voordeelpas
    Beste Martin,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te horen dat dit uw ervaring is met de Seniorenvoordeelpas. De Seniorenvoordeelpas biedt haar leden de mogelijkheid om tot 14 dagen na geplande bezorging de passen retour te sturen en af te zien van uw lidmaatschap. Als u na dit termijn besluit te annuleren kunnen wij u uw annulering verwerken voor het opvolgende jaar. Dit komt omdat er al kosten zijn gemaakt voor bijvoorbeeld uw gepersonaliseerde pas en de herroepingstermijn is verstreken.

De betaling geschiedt vervolgens via AfterPay, zij zullen u op de hoogte brengen van de betaling voor de Seniorenvoordeelpas. Uiterlijk twee weken na bezorging ontvangt u van hen een eerste factuur met de aanschafprijs voor de Seniorenvoordeelpas. Twee weken later ontvangt u een verhoging en nogmaals een factuur per mail. U heeft hiervoor twee weken de tijd om de betaling inclusief herinneringskosten te voldoen. Mocht u onverhoopt de rekening niet betaald hebben binnen de termijn dan ontvangt u één laatste herinnering inclusief verhoging. Al met al kan dit dus aardig oplopen als de rekening open blijft staan.

Helaas kunnen wij deze verhogingen niet voor u kwijtschelden aangezien u de verhogingen van AfterPay heeft ontvangen. Wel kunnen wij u natuurlijk helpen om nog maximaal gebruik te maken van uw Seniorenvoordeelpas. Hiervoor kunt u doordeweeks, elke avond contact opnemen met 085-0700 900 of mailen naar onze klantenservice.

Erik
    Team Seniorenvoordeelpas

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?