Klacht Seniorweb: Klacht over niet geincasserde contributie 2012

Klachtnummer
# 24381
Gebruiker
Lidy34
Datum
0 reacties

Details

De klacht

28 maart jl. ontving ik een schrijven van Seniorenweb. Hierin beweren ze de contributie voor 2012 (waarvoor ik een machtiging heb afgegeven) niet te hebben geïnd. Ze gaan dit nu binnen 2 weken alsnog doen. Ik stond paf. De volgende dag gebeld, geen excuses of niets het bedrag € 26,00 zou gewoon van mijn rekening worden gehaald. Ik heb gezegd dat ik het dan weer zou terug halen. Vlgs. de dame ben ik verplicht om het te betalen. Hoe weet ik of het misschien al geïncasseerd is? Moet ik nu een heel jaar bankafschriften door? Dacht het niet. Geen reclame voor een bedrijf die zegt goed te zijn in computerzaken. Dan zou je toch denken dat ze hun administratie beter op orde zouden hebben. Of zou het komen omdat ik mijn lidmaatschap heb beeindigd. Ik vind dit geen reclame!!! Heeft u hier al meerdere klachten over gehad?

De oplossing

Dat dit aan de kaak gesteld wordt. Kan dit zomaar? Na 1 jaar??

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Seniorweb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Seniorweb?