Wij vinden dat Seniorweb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Seniorweb: opzegtermijn : 2 maanden voor kalenderjaar. in nov/dec kunnen zij elke wanprestati e of klacht terzijde leggen en toch contribut
Details
Klacht
half nov 2013 lidmaatschap opgezegd nav neerbuigend en ondeskundig antwoord.operationeel manager mevr jacqueline vos blijft halsstarrig verwijzen naar de voorwaarden en legt de klacht naast zich neer. wel is zij bereid de hulpverlener te berispen.
deze lidmaatschapsvoorwaarden zijn niet meer van deze tijd en het dreigen met een incassobureau evenmin.
het zonder overleg incasseren via autom incasso is ook niet elegant.
Gewenste oplossing
van het lidmaatschap afBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.