Klacht Seniorweb: Zeggen niets ontvangen te hebben, werken totaal niet mee.

Klachtnummer
# 258533
Gebruiker
T. Rijpkema
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb in oktober een brief geschreven dat ik mijn lidmaatschap per 31 december 2016 wilde opzeggen.
In februari ontvang ik een herinnering van mijn lidmaatschap.
Terwijl ik deze heb gezegd. Per mail gevraagd naar de brief die ik gestuurd heb en zij zeggen dat ze deze niet ontvangen hebben. en moet ik alsnog tot 31 december 2017 betalen. Ik hoorde niets van ze dus dacht dat het opgelost was. Maar helaas dit was niet het geval.

Gewenste oplossing

Lidmaatschap per direct beeindigen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Seniorweb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Seniorweb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen