Klacht Sennheiser: Slechte service

Klachtnummer
# 634336
Gebruiker
takijaki
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik vindt het jammer dat jullie technische dienst telefonisch niet bereikbaar zijn, ik heb een koptelefoon bij sennheiser gekocht omdat ik dacht dat ze een van beste merken waren, ik heb gezien dat andere merken wel telefonisch bereikbaar zijn

Gewenste oplossing

Betere bereikbaarheid (telefonisch whats app)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sennheiser hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sennheiser?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen