Opgelost door Sensafa-smartwatches.nl: I didn't receive my packet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 567646
Gebruiker
R.R
Datum
0 reacties

Details

Klacht

I didn't receive my packet.
I order a smartwatch and after payment i didn't get any email about my order or tracking.
I contact service costumer for 3 times but no answer at all.

Gewenste oplossing

My money back !
Or give me my order !
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sensafa-smartwatches.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sensafa-smartwatches.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen