Opgelost door Sensafa-smartwatches.nl: Niets ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 570857
Gebruiker
Willem Ter haar
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Besteld, betaald, nooit ontvangen. Geen reactie van klantenservice.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug
Geboden oplossing
Ik heb uiteindelijk, totaal onverwacht en zonder enige berichtgeving mijn smartwatch gekregen, 4 weken na de aangegeven bezorgdatum. Helaas had ik al wel een andere besteld bij een andere webwinkel. Deze had ik wel de volgende dag binnen zoals deze webwinkel beloofde.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sensafa-smartwatches.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sensafa-smartwatches.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen