Klacht Sensafa-smartwatches.nl: Slecht bedrijf en geen contact te krijgen

Klachtnummer
# 573690
Gebruiker
Bs
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben na 3 weken eindelijk ons horloge ontvangen. (Ze beloven 2 dagen). We waren blij dat onze horloges er eindelijk waren, totdat we het doosje opende. Ik heb goud besteld en heb rosé goud binnen gekregen. Dat is dus al aardig slordig en al helemaal vervelend als je daar dan 3 weken op gewacht hebt. Verder is het horloge gewoon van plastic. Mijn smartwatch van alie express is nog van betere kwaliteit! Ik heb geprobeerd contact te krijgen via de mail maar ze reageren niet. Ook heb ik een recensie proberen te plaatsen op de website maar die moet eerst goedgekeurd worden???? Die gaat dus nooit geplaatst worden waarschijnlijk.

Gewenste oplossing

Ons geld terug storten en de horloges mogen ze weer terug hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sensafa-smartwatches.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sensafa-smartwatches.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen