Klacht Sensatielab.nl: Het door mij bestelde product is niet geleverd en de website van het bedrijf is nu verdwenen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 443448
Gebruiker
BoterbijdeVis
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het orthopedische kussen dat ik op 4 maart besteld heb bij Sensatielab.nl is nooit bezorgd. Ik heb tot driemaal toe gemaild en kreeg tweemaal een reactie van ene Linda, eerst dat er vertraging was vanwege corona, daarna dat het in Luxemburg zou zijn overgedragen aan de vervoerder. Op mijn derde mail kwam geen antwoord meer en de website van het bedrijf is nu verdwenen.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug.
Geboden oplossing
Niks meer vernomen van sensatielab.nl. Bestelling niet ontvangen. Geld kwijt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sensatielab.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen