Klacht Sensezone.nl: Bestelling niet geleverd

Klachtnummer
# 487897
Gebruiker
Tercanli
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 sept bestelling geplaatst, op 8 oktober maar even opgevraagd waar mijn bestellimg bleef. Het was afgeleverd!! Dit klopt natuurlijk niet, mail gestuurd, Suzanne van de Waal heeft het netjes beantwoord. Excuus etc, Ik kreeg hierop een nieuwe link toegestuurd om de bestelling te volgen, staat er wéér afgeleverd!! Hierop wéér mailtje gestuurd, ze nemen niet eens de moeite om een klant een fatsoenlijk mailtje terug te sturen, laat staan het artikel verzenden waar we recht op hebben!! Ik ga er een hele vervelende procedure van maken, zo mag je NIET met mensen om gaan en hun geld in jullie zakken steken, schaam jullie!

De oplossing

Versturen of geld terug storten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sensezone.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sensezone.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen