Klacht Sensimat.nl: Geld niet retour gekregen & geen contact te verkrijgen

Klachtnummer
# 449793
Gebruiker
Lindejoosten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Product ontvangen maar retour gestuurd, 27 april op hun adres aangekomen. Nooit mijn geld terug gekregen en zijn gewoon NIET te bereiken

De oplossing

Ik wil mijn geld van mijn retour terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sensimat.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sensimat.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen