Klacht Sensire: Abonnement Personenalarmering: na overlijden nog 11 weken van kwartaal betalen

R. Lubbers

Mijn vader had een abonnement op de Personenalarmering van Sensire. Hiervoor betaal je 19,50 euro per maand, per kwartaal vooraf. Op 13 april jl. is mijn vader overleden. Op 20 april ontving mijn moeder een factuur voor de personenalarmering voor het kwartaal van 1 april t/m 30 juni. Op 30 april belde ik (de dochter) voor opzegging en mogelijke restitutie. Er werd me meegedeeld dat de incasso al weg is en dat in de voorwaarden staat dat je het kwartaal moet betalen. Daarop vroeg ik of er geen uitzondering is bij overlijden en dat ik het heel redelijk vind om de lopende maand te betalen. Ik werd nog een keer naar de algemene voorwaarden verwezen. Die heb ik per mail laten toesturen. Dat het ook anders kan in algemene vw bewijst o.a. STMG. Mijn klacht: huurders van personenalarmering overlijden binnen afzienbare tijd . Dan zou opzeggen per maand moeten kunnen! Een niet zo mooie manier van Sensire om geld te verdienen. De spullen zijn overigens de andere dag teruggestuurd.

Pas de algemene voorwaarden aan. En bespaar ons deze onsympathieke maatregel in een toch al moeilijke tijd voor de nabestaanden.

Wij vinden dat Sensire hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!