Opgelost door Senso Vloeren: Vlekken in onder toplaag van de gietvloer

Zilversnijboon#781

Wij hebben door Senso vloeren afgelopen juli een Gietvloer laten leggen. Helaas openbaarde zich al heel snel bruine vlekken onder de toplaag van de vloer en deze krijgen wij er niet uit met de producten en swifferdweil die hun aanbevolen hadden! Ik ben al 3 maanden bezig om dit probleem op te lossen. Ik heb eerst 2 maanden lang gebeld lees zeker 10 keer zonder dat ze mij terugbelden! Ik heb toen eindelijk een afspraak kunnen maken om 7.30 uur in de ochtend . We hadden vrij moeten nemen van het werk en toen kwamen ze gewoon niet opdagen!! Toen ben ik weer gaan bellen en het bleek dat ze zich gewoon verslapen hadden!! Ze hadden niet eens het fatsoen om ons te bellen om dit door te geven. Maar goed mensen maken fouten zei ik nog dus ik verwacht een telefoontje voor een nieuwe afspraak. Dit telefoontje kwam gewoon niet! Toen heb ik zelf contact opgenomen en Na te hebben gezegd dat ik de klacht op social media zou plaatsen werd ik opeens wel teruggebeld. Iemand zou naar de vloer komen kijken en ik was dan ook heel blij dat er eindelijk naar een oplossing gezocht zou worden! Er is iemand geweest en die had ook geen oplossing dus die zou het gaan bespreken. Ik zou die week erop teruggebeld worden, maar kreeg pas twee weken daarna een email waarin stond dat het zogenaamd door onze reinigingsapparaat zou komen omdat ie zou stomen. Ik heb gezegd dat dit klinkklare onzin is daar we het apparaat pas 3 weken in huis hadden en de vlekken er al vrijwel meteen na het plaatsen van de vloer in de vloer zaten en daarbij was ik al 2 maanden aan het bellen zonder respons van dit bedrijf! Deze email heb ik op 1 oktober jl gestuurd dat ik verwacht dat hun zsm contact met mij zouden opnemen voor een oplossing en het is vandaag 16 oktober ! En nog steeds niks of niemand van Senso die het fatsoen heeft gehad contact op te nemen om dit probleem op te lossen!! Ik wil gewoon zsm een oplossing voor dit probleem Senso heeft beloofd bij aankoop dat dit een onderhoudsvriendelijke vloer zou zijn! Alles behalve dat! Ik heb een speciale swifferdweil moeten aanschaffen speciale zeep die zogenaamd heel makkelijk te vloer zou reinigen! Ik dweil me achterover en er blijven gewoon heel veel bruine vlekken achter in de vloer. Dit is gewoon schandalig. Ik raad dan ook niemand aan om een gietvloer bij Senso vloeren te kopen! Alleen al hoe ze met hun klanten omgaan is gewoon schandalig!

Zo snel mogelijk met een oplossing komen of de vloer overnieuw schuren en lakken of mijn geld terug!

Wij vinden dat Senso Vloeren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Zilversnijboon#781
De vloer wordt binnenkort geschuurd en voorzien van een nieuwe topcoat.

Ook een klacht indienen over Senso Vloeren?