Klacht Sensodyne: Sensodyne rapid releve whitening nieuwe formule kan heftige reacties veroorzaken.

Herfst 2017

Sensodyne rapid relatie .. Gisteren vol verwachtig gekocht en uigeprobeerd. ik begin met poetsen en direct erge pijnscheuten in mijn tanden.. ook een heftige mentol. Meteen gestopt en gespoeld met water. De pijn nam snel af. Hierna gepoetst met elmex voor gevoelige tanden.. geen last gehad.
Ik durf deze dure tandpasta van Sensodyne nu niet meer te gebruiken ook na het lezen van de vele andere heftige klachten op internet na verandering formule. Vele met blaasjes, branderig gevoel, pijnlijk tandvlees, zichtbaar dikke lippen enz. Behoorlijken heftig. Daar moet wat mee gedaan worden..

Product terugroepen en formule aanpassen naar de oude formule, zodat dit niet meer kan gebeuren bij zoveel mensen.
Ik zou graag mijn tandpasta terugbrengen na 1 keer gebruik.. en mijn geld terug krijgen

Wij vinden dat Sensodyne hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sensodyne?