Klacht Senzcare: Klacht Senzcare: bestelling door senzcare geannuleerd; terugbetaling volgt NIET

Klachtnummer
# 35609
Gebruiker
niwresreteep
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 september 2013 een product besteld en BETAALD bij senzcare.nl. Na vele mails en telefoontjes (altijd antwoordapparaat) over wanneer levering plaats zou vinden, op 17-09-2013 mail ontvangen dat bestelling door Senzcare geannuleerd is en date het geld terugbetaald wordt. Tot op heden ondanks meermaalse mails geen geld terug ontvangen.
De mail van senzcare van 17-09-2013 is als volgt:

Geachte heer/mevrouw ,

De status van uw bestelling 5113106 is aangepast. De status is nu: ‘Geannuleerd’

We hebben uw bestelling geannuleerd. Heeft u reeds betaald, dan wordt dit bedrag teruggestort op uw rekening.

Met vriendelijke groet,
SENZCARE.NL Klantenservice

De oplossing

Per direct terugbetaling van het totale factuurbedrag van ordernummer 5113106

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Senzcare hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Senzcare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen