Wij vinden dat Serifoglu Café & Patisserie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Serifoglu Café & Patisserie: 1 kg gemixt baklava gehaald, waar haast geen vulling in zit met pistache of walnoten
Details
Klacht
Aan 1 kg baklava en kadayif gehaald om thuis gezamenlijk te eten. Bij thuiskomst blijkt dat ze bij de kadayif om kosten te besparen van de vulling gestolen. Hij heeft nu geen vulling zoals het wel hoort en hij is nog erg hard van binnen. Onze plezier is bedorven en hebben niks gegeten. Gelijk hebben we dit bedrijf gebeld en zij gaven gelijk aan dat we het ergens anders gekocht moeten hebben en niet bij hun. We vertelden ze dat ik foto's op FB kon zetten op hun page. Daar gaven ze direct antwoord met dat de rest gesmaakt moet hebben, terwijl de rest op het bord lag tijdens foto's maken van de doos. Ook liegem ze dat ze tijdens het telefoongesprek de excuses aanboden. Ze accepteerden de klacht niet, vanwaar de excuses als leugen nu. Niks is opgelost.Gewenste oplossing
Excuses in het ECHT aanbieden! En niet alleen als leugen zeggen dat ze dat hebben gedaan en ons compenseren met de kadayif die we gekocht hebben.Woon zelf in overijssel en bedrijf zit in Amsterdam, zij moeten juist naar de klant komen en niet andersom. Kan niet meer kosten maken voor zo'n " bedrijf".
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.