Klacht Sertronics Bv: 7 maanden later: geen nieuwe roerbladen en geen restitutie dubbele bestelling

Klachtnummer
# 303512
Gebruiker
Jakubialojc
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in oktober 2017 via de webshop van Sertronics nieuwe roerbladen voor een Quigg keuken machine besteld. Kort daarna had ik per ongeluk nogmaals de roerbladen besteld.
Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice (via de mail) kreeg ik onderstaand antwoord:
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Bestelling 66620 hebben wij verwijderd voor u.
Wanneer heeft u de betaling aan ons overgemaakt? Via de bank of met de creditcard? Wij moeten even navragen of wij deze betaling ontvangen hebben. Als dit zo is zal de bestelling (indien op voorraad) aan u verzonden worden.

Inmiddels is het 12 mei 2018, ik heb geen nieuwe roerbladen en de restitutie van de dubbele bestelling heb ik ook niet ontvangen. Sertronics klantenservice reageert ook niet meer op mijn mails. Niet netjes.

De oplossing

Gewenste oplossing: nieuwe roerbladen en geld terug van de dubbele bestelling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sertronics Bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sertronics Bv?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen