Klacht Servatsius: Bizare hoge onrechtmatige incasso kosten

Driesdries

Had 3 jaar geleden een huurachterstand en moest mijn huurwoning uit deze heb ik nettje leeg hemaakt en sleutels achtergelaten
Ik had veel problemen em had geen werk en inkomsten meer nu paarr jaar verder en leven redelijk op orde vroeg ik de openstaand rekening op de hoofdsom in huurachterstand op 17-04-2013 en pand leeg achtergelaten dus achterstand huur was 2549,76 plus kosten centrum verhuizing 446,47 ?? Terwijl de huis leegstond met eindcontract 281,91 totaal 3157,10 en vervolgens incassokosten janssen&janssen 1585,73 en die hebben het dosier gesloten maar servatsius eist nog steeds het bizarre bedrag van hoofdsom 3157,10 plus de incassokosten die janssen&janssen niet meer van mij opeisen van 1585,73 totaal 4711,60 dit kan gwoon niet en mag nooit zoveel kosten bij zitten kunt u mij helpen dit recht te zetten dosier nr servatsius kl-07776 en janssen&janssen -m20130089 of factuur 2014a04970

De incasso kosten die onterecht niet kloppen en veelste hoog zijn en die zijn komen te vervallen bij janssen&janssen omdat ze die niet meer door hun geeist worden en dosier hebben gesloten . En dat servatsius dus de schuldeiser die kosten van janssen&janssen weg halen en die niet meer eisen dus niet het bedrag van 1585,73 incassokosten weglaten omdat janssen&janssen die dosier hebben gesloten en dat servatsius de terecht bedrag van huurachterstand van 3157,10 wel mogen eisen en een regeling daarvoor met mij willen treffen maar niet dat zoiezo onterechte te hoge incassokosten van janssen&janssen weg laten omdat die veelste hoog zijn onterechte hoge percentage dus fout en het bij hun eigen kosten houden dus de 3157.10 waar al kosten inzitten die eigelijk niet allenaal kloppen maar daar laat ik het gewoon bij zitten dus oplossing regeljng treffen voor de 3157.10 en geen andere kosten die onterecht waren en zijn gesloten en niet opgeeist meer waren door janssen en janssen

Wij vinden dat Servatsius hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Servatsius?