Opgelost door Service Control: Geen factuur en geen pinbon na betaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 521385
Gebruiker
Gorgel, J
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg geen correcte factuur maar een soort interne factuur met een totaal van €0,00,- i.p.v. €598,-

Daarbij is het lastig communiceren met de medewerkers door hun grote ego, ze vinden dat ik lastig ben en dat is zeer vervelend omdat het om een eenvoudig en simpel verzoek gaat.

De oplossing

Een correcte factuur met de juiste bedragen (BTW en totaal)

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gorgel, J
Datum
Uiteindelijke oplossing
Service Control heeft de klacht netjes en naar tevredenheid opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Service Control?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen