Klacht Service-direct: Proberen contract aan te smeren

Klachtnummer
# 566716
Gebruiker
Helmond
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ze bellen en zeggen dat ze uit naam van je energie leverancier bellen.
Als je vraagt om een vrijblijvende offerte dan kan dat niet. Je moet een contract nemen die als je er niet tevreden over zou zijn binnen 2 weken op kan zeggen.
Door agressieve verkoop proberen ze je over te halen !!

De oplossing

Dat ze me niet wekelijks bellen.
Volgens mij mogen ze dat ook niet , alleen diegene waar ik een contract mee heb mogen nog contact opnemen?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Service-direct hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Service-direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen