Klacht Service Glasherstel: lange wachttijd, hoge prijs

Klachtnummer
# 40914
Gebruiker
?
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Telefonische doorschakeling zonder dat naam en vestigingsplaats van het glasbedrijf genoemd worden. Aan de hand van postcode 6721 (Bennekom, Gem. Ede) werd ik verbonden met firma Buijs Glaswerken te... Utrecht (!) Dichterbij was kennelijk niet mogelijk. Geen richtprijs, wel een wachttijd van 10 dagen, en dat voor een buitenraam.
De slogan van Service Glasherstel luidt "24 uur per dag gratis geregeld", maar na 16.30 uur wordt men te woord gestaan door iemand van een "meldkamer" die geen inhoudelijke info. kan of mag verstrekken.
Wat heb ik tot dusverre gedaan? Geprobeerd te bellen (zie boven) en e-mails verstuurd naar beide bedrijven, waarin verwijzing naar melding bij Consumentenbond.

NB: Service Glasherstel was mij door buren aanbevolen !

De oplossing

Service Glasherstel: uitleg waarom geen bedrijf in Ede e.o.

Buijs Glaswerken: prijsspecificatie en deel van het geld retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Service Glasherstel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Service Glasherstel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen