Klacht Service Only: Bijzondere apk en herkeuring

Pd

Vorige week auto apk gekeurd afgekerd nu is het zo dat ik het zelf kon maken ging om het glas van de mistlamp en de ruitenwissers te vervangen ik heb deze gemaakt voor de rest was alles zeiden ze goed nu geweest voor de herkeuring nu blijken er 3 lampjes niet goed te zijn Ik weet het is een moment opname maar 3 lampjes in een week zonder dat de auto gereden heeft vind ik nogal bijzonder 2 bij de kenteken die waren helemaal zwart dus dit kan niet komen van een week en het knipperlicht het oranje lampje kwam wit door dit gebeurt ook lijkt me niet in een week ik heb de medewerkers hier op aan gesproken die zeggen ja het is een moment opname ik geloof het wel maar het blijft zeer bijzonder dat 3 lampjes nog geen 5 werkdagen verder niet gebruik zo versleten zijn het gaat mij niet om het bedrag van de lampjes maar ik heb sterk het gevoel dat de eerste apk niet goed is gegaan en daarmee aardig het vertrouwen weg is

Op zich is voor mij gevoel het vertrouwen weg maar ik wou wel even mijn klacht kwijt

Wij vinden dat Service Only hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Service Only?