Opgelost door Service Only: Slecht werk en onderhoud. Resultaat: kapotte o2 sensor!! :'( Op de dag voor autovakantie...

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 72882
Gebruiker
0kk0
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wilde bij service only te Ridderkerk koppelingsvloeistof laten verversen. Dit ging al moeilijk want de jongen die aan mijn auto werkte had weinig 'kaas' van gegeten. Liep ook beetje klunzig heen en weer, niet goed wetende wat of hoe koppelingsvloeistof te verversen. Nadat chef erbij kwam(op mijn verzoek) toch gelukt. Vind het wel fijn als de monteur die aan mijn auto werkt, meer verstand heeft van auto's dan ikzelf. Helaas was dat niet het geval bij deze jongen. Hij heeft daarna met remreiniger, perslucht en ook nog hogedrukspuit alles schoongespoten... maar daarbij ook over de gevoelige o2 sensor / lambda sensor. Waarvan ik al zoiets had 'Doe nou voorzichtig, dat zijn gevoelige sensors...'
Ik nog geen 2km verwijderd en motormanagement lampje ging branden.
Snel teruggegaan en meneer maakte mij uit voor leugenaar en dat het toeval is.. ABSOLUUT niet het geval. Ik in de stress dag voor vakantie naar Frankrijk. Meneer wilde er 2ehands(?) sensor erin zetten, maar ikzelf wel betalen?!

Gewenste oplossing

Reparatie met origineel onderdeel! Niet gebruikt onderdeel, en op hun kosten. Service Only heeft door hogedrukspuit, perslucht, remreiniger en spetters remolie de sensor zodanig beschadigd dat motormanagement lampje ging branden.
Uiteindelijk werd ik ook uitgemaakt voor bedrieger / oplichter omdat ik misschien lampje gereset zou hebben?!
Vestiging in Zwijndrecht had ook al voor gezorgd dat mijn remverschil achter van 30 a 35% naar 80% is gegaan. Reparatie: 110 euro :(
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Service Only hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    0kk0
    Datum
    Uiteindelijk toch goede afhandeling van mijn klacht door kosteloos reparatie van onderdeel. Mijn mening is dat ze dit goed hebben opgelost maar wel jammer dat dit medium ervoor gebruikt moest worden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Service Only?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen