Klacht ServiceRight Autos: Betaald voor niet geleverde dienst/ afspraak

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 376452
Gebruiker
Klachtenmaker#Klachtenplein13 Klachenvoort
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Betaald voor niet geleverde dienst,

Via de site van Service Right Koeriers een keuze gemaakt in de opties van de site om een Electrische bank te laten afleveren op ons adres, waarbij gezien de opties en het gewicht van de bank een wagen met laadklep werd vereist á €25,-
Later werd nog telefonisch contact met ons op genomen of wij akkoord gingen met het bedrag van €150,-maar er werd niet gesproken over de manier van vervoer van de bank, vervolgens werd de electrische bank geleverd in een open aanhanger, dus geen wagen met laadklep, waarvoor wel betaald werd.
heb geen e-mail ontvangen van de rit bevestiging Alkmaar - Schagen deze bedroeg op de site €65,- nadat ik een klacht indiende bedroeg de rit prijs Alkmaar - Schagen ineens €115,- om de nota kloppend te krijgen

Gewenste oplossing

Wij eisen deze dienst (wagen met laadklep) á €25,- terug, zij (Service Right Koeriers) beroepen zich op het feit dat er telefonisch met mij de prijs van €150,- is afgesproken en dat klopt, ware het niet dat ik er van uit ging dat zij ( Service Right Koeriers ) zich ook aan hun site afspraak te houden
Geboden oplossing
De aangeboden oplossing is een voucher ter waarde van €29,50 hier wens ik geen gebruik van te maken, ik wil een compensatie van de betaalde dienst welke niet is nagekomen en deze is €25,- Vervolgens zal ik na deze ervaring in het vervolg op geen enkele wijze meer gebruik gaan maken van deze service van Service Right koeriers. M.v.g. T. Tigchelaar
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    ServiceRight Autos
    Datum
    Beste Dhr/Mvr. T. Tigchelaar,

    ServiceRight-autos staat voor het slaan van een brug tussen de consument en koerier/transporteur.
    Zodra er een afspraak is geboekt bij een koerier/transporteur ook wel "servicepunt" genoemd. Dan is het in principe de bedoeling dat het servicepunt en de klant de afspraken nakomen zoals bekend staat bij ServiceRight. Enkel is het wel zo dat zodra er een klacht opduikt richting onze servicepunten wij graag daar weet van krijgen en ook ons best doen om zowel voor de klant als voor onze servicepunt een passende oplossing te zoeken. Omdat de servicepunt het uitvoerende partij is, zijn wij helaas wel gebonden aan de maximale oplossing die de servicepunt bereidt is te bieden. Wij zijn bereidt om in contact te treden met onze servicepunt over de oplossing die u schets betreffende de 25 euro compensatie. Wij willen u vragen om een screenshot/kopie van dit bericht per mail te sturen naar: info@serviceright.nl.
    Zodra wij duidelijkheid hebben over de compensatie berichten wij u hierover per mail.
    Wij hopen u zo te hebben geholpen en horen graag weer van u wanneer u een van onze diensten wilt afnemen. 

Mvg,
    ServiceRight (Customerservice)
  2. Auteur
    Klachtenmaker#Klachtenplein13 Klachenvoort
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    ServiceRight Autos
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste T. Tigchelaar,

    Wij vinden het erg spijtig om te horen dat u een vervelende ervaring heeft opgedaan bij 1 van onze servicepunten. ServiceRight-koeriers is er om een brug te slaan tussen particulieren en koeriers/transporteurs.

    Zodra er een afspraak is geboekt bij een servicepunt dan is het in principe de bedoeling dat het servicepunt en de klant de afspraken nakomen zoals bekend staat bij ServiceRight. Bij een klacht richting onze servicepunten horen wij dit graag zodat wij het servicepunt kunnen benaderen en tot een passende oplossing kunnen komen voor de klant. Omdat de servicepunt het uitvoerende partij is, zijn wij helaas wel gebonden aan de maximale oplossing die de servicepunt bereidt is te bieden.
    Voor alsnog vinden wij het erg spijtig dat u een vervelende ervaring heeft opgedaan en willen wij u graag ter compensatie een voucher aanbieden t.w.v. 29,50.
 Wij verzoeken u dit bericht te kopieren en te mailen naar: info@serviceright.nl. Hierna ontvangt u een link waarin u uw voucher kunt verzilveren.
    Wij hopen u zo te hebben geholpen en horen graag weer van u wanneer u een van onze diensten wilt afnemen. 

Mvg,
    ServiceRight (Customerservice)

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ServiceRight Autos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen