Klacht ServiceRight Autos: Betaald voor niet geleverde dienst/ afspraak
Details
Klacht
Betaald voor niet geleverde dienst,Via de site van Service Right Koeriers een keuze gemaakt in de opties van de site om een Electrische bank te laten afleveren op ons adres, waarbij gezien de opties en het gewicht van de bank een wagen met laadklep werd vereist á €25,-
Later werd nog telefonisch contact met ons op genomen of wij akkoord gingen met het bedrag van €150,-maar er werd niet gesproken over de manier van vervoer van de bank, vervolgens werd de electrische bank geleverd in een open aanhanger, dus geen wagen met laadklep, waarvoor wel betaald werd.
heb geen e-mail ontvangen van de rit bevestiging Alkmaar - Schagen deze bedroeg op de site €65,- nadat ik een klacht indiende bedroeg de rit prijs Alkmaar - Schagen ineens €115,- om de nota kloppend te krijgen
Gewenste oplossing
Wij eisen deze dienst (wagen met laadklep) á €25,- terug, zij (Service Right Koeriers) beroepen zich op het feit dat er telefonisch met mij de prijs van €150,- is afgesproken en dat klopt, ware het niet dat ik er van uit ging dat zij ( Service Right Koeriers ) zich ook aan hun site afspraak te houden- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.