Klacht Servilux: Slechte afhandeling servilux

Klachtnummer
# 322609
Gebruiker
Cihop83
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Samsung stofzuiger is opgehaald op 6 juni 2018. 2 weken ernaar werd ik gebeld of mijn stofzuiger wel was opgehaald. Daarna was het erg lang stil. Na ongeveer 6 weken een e-mail gestuurd met de vraag hoe het staat met mijn stofzuiger aangezien de status van mijn dossier sinds 21 juni 2018 niet gewijzigd was. Er werd aangegeven dat de onderdelen besteld waren en ter reparatie was aangeboden aan de monteur. Daarna weer een poos niets gehoord. Telefonisch totaal niet bereikbaar dus wederom e-mails gestuurd. Lang moeten wachten op een reactie..En werd aangegeven dat er nog niets bekend was. Nu meer dan 3 maanden later nog steeds niets duidelijk en geeft men aan dat de stofzuiger bij een externe partij is en dat zij geen antwoord van hen ontvangen. 3 maanden later,reparatie van een stofzuiger mond (welke vervangen kan worden en klaar is kees) telefonisch niet bereikbaar en continu niet reageren op emails of vage antwoorden geven weken na het sturen van een e-mail. Ik wil nu duidelijkheid. Garantie is ook gewoon 3 mnd doorgelopen.

De oplossing

Mijn gerepareerde stofzuiger ontvangen,of anders een nieuwe stofzuiger

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Servilux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Servilux?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen