Klacht Servilux: Slechte afhandeling servilux

Cihop83

Samsung stofzuiger is opgehaald op 6 juni 2018. 2 weken ernaar werd ik gebeld of mijn stofzuiger wel was opgehaald. Daarna was het erg lang stil. Na ongeveer 6 weken een e-mail gestuurd met de vraag hoe het staat met mijn stofzuiger aangezien de status van mijn dossier sinds 21 juni 2018 niet gewijzigd was. Er werd aangegeven dat de onderdelen besteld waren en ter reparatie was aangeboden aan de monteur. Daarna weer een poos niets gehoord. Telefonisch totaal niet bereikbaar dus wederom e-mails gestuurd. Lang moeten wachten op een reactie..En werd aangegeven dat er nog niets bekend was. Nu meer dan 3 maanden later nog steeds niets duidelijk en geeft men aan dat de stofzuiger bij een externe partij is en dat zij geen antwoord van hen ontvangen. 3 maanden later,reparatie van een stofzuiger mond (welke vervangen kan worden en klaar is kees) telefonisch niet bereikbaar en continu niet reageren op emails of vage antwoorden geven weken na het sturen van een e-mail. Ik wil nu duidelijkheid. Garantie is ook gewoon 3 mnd doorgelopen.

Mijn gerepareerde stofzuiger ontvangen,of anders een nieuwe stofzuiger

Wij vinden dat Servilux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Servilux?