Klacht Sesense: Ik krijg geen reactie meer op mijn mails en wil de betaalde invoerkosten terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 382787
Gebruiker
R.T.W.J. Jansen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 12 juni een horloge besteld bij Sesense.

Op 28 juni heb ik een brief ontvangen van PostNL m.b.t. een pakket uit buitenland. Ik moest extra informatie verstrekken via www.postnl.nl/bva incl. een betalingsbewijs. Dit heb ik verstrekt en tevens via de mail aan Sesense gevraagd wat er mis gaat. Moet ik invoerkosten betalen?

Op 1 juli krijg ik via de mail onderstaand antwoord van Sesense:
U hoeft NIETS te doen en ook niks (extra) te betalen. Wij lossen dit voor u op.
Wij weten echter niet hoe lang dit gaat duren, naar verwachting 4-6 dagen.

Op 3 juli is eindelijk mijn horloge geleverd, maar ik heb wel € 27,70 moeten betalen. De factuur en bonnetjes heb ik doorgestuurd naar Sesense en verwacht dat zij deze aan mij terugbetalen.

Op 4 juli krijg ik weer antwoord van Sesense. We zijn in overleg met PostNL en de Douane om een herziening te maken op grond van mijn verstrekte gegevens. Deze is namelijk niet juist vastgesteld en moet herzien worden.

Op 26 juli heb ik gevraagd wat de status is maar helaas heb ik niets meer vernomen van Sesense.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Sesense de €27,70 aan invoerkosten terugbetaald aan mij.
Geboden oplossing
Geen reactie gehad. Ik heb rechtsbijstand ingeschakeld. zij hebben het bedrag overgemaakt op mijn rekening. Omdat het een laag bedrag betreft zal rechtsbijstand waarschijnlijk weinig actie verrichten richting Sesense. Is ook een tactiek. :(
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sesense?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen