Klacht Sesense: Waardeloos produkt en slechte service.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 391563
Gebruiker
Anneke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

6 juni een bestelling geplaatst. Na veel emails 14 augustus het horloge ontvangen. Na 2 weken doet het horloge niets meer. Weer diverse emails gestuurd, maar geen enkele reactie ontvangen.

De oplossing

Het aankoop bedrag terug betalen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er heeft niemand contact opgenomen. Conclusie: slechte/geen service.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sesense?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen