Klacht Sesense: Wij willen rembourskosten vergoed krijgen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 386972
Gebruiker
Blauwekrokodil
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Half juni een horloge besteld, levertijd 5 tot 8 dagen en gratis verzending. Dit werden echter weken en omdat het door de douane werd gecontroleerd moesten we 27,70 euro betalen aan rembourskosten ( en zelf ophalen i.p.v. thuisbezorgen) Deze kosten zouden we terug krijgen maar helaas reageert sesense nergens meer op.

De oplossing

Betaling overmaken

4 reacties

  1. Auteur
    Blauwekrokodil
    Datum
    Helaas ook nu geen reactie
  2. Auteur
    Blauwekrokodil
    Datum
    Het blijft stil
  3. Auteur
    Blauwekrokodil
    Datum
    ?
  4. Auteur
    Blauwekrokodil
    Datum
    Het is toch niet normaal dat je geen enkele reactie meer krijgt als ze d’r geld binnen hebben!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Blauwekrokodil
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sesense?