Opgelost door Seton-signalering.nl/: Niet leveren van het bestelde en betaalde.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 498791
Gebruiker
Martin Cuiper
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 19 november een gelaatscherm gekocht. Telefonisch contact op 24 november over het niet ontvangen nadat ik te lezen kreeg geen bestelling bij dit bedrijf te hebben. "Het staat klaar om verzonden te worden" was het antwoord. Inmiddels is het 27 november en wacht ik nog steeds.

De oplossing

Eindelijk het product leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Seton-signalering.nl/ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Martin Cuiper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heel laat werd op een email gereageerd en het bestelde heeft er drie weken over gedaan om geleverd te worden. Ik zal hier niet meer bestellen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Seton-signalering.nl/?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen