Klacht Severin Nederland: 2weken geleden een vraag gesteld aan telefoniste maar nooit antwoord gekregen. Ze zou terug bellen.

Klachtnummer
# 169788
Gebruiker
Franspijpers
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In de beschrijving staat dat voor de aroma functie je de schakelaar 2 sec. moet indrukken tot het lampje gaat knipperen.Dit knippert echter niet.

Gewenste oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Severin Nederland
    Datum
    Beste heer Pijpers,

    Zoals vorige week dinsdag (17-05-2016) telefonisch besproken;

    Wij zijn momenteel voor u aan het uitzoeken waar het 'fout' gaat bij het inschakelen van de aroma-functie en hoe deze op de juiste wijze ingeschakeld dient te worden.

    Uiteraard proberen wij u zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.

    Met vriendelijke groet,
    Severin Nederland bv


  2. Auteur
    Franspijpers
    Datum
    Heb antwoord gekregen , maar met het trucje van de stekker uittrekken is niets gebeurt Dan maar zo laten, want ik heb geen zin om het apparaat op te sturen

Ook een klacht indienen over Severin Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen