Klacht Severin Nederland: Waar blijft mijn beloofde nieuwe body van melkopschuimer?
Details
Klacht
Een barst in de body van de melk opschuimer. Na contact erover beloofde J. Brussee mij een nieuwe body als ik mijn kapotte body zonder toebehoren zou opsturen ( immers: koffie zonder lekkere melk is vreselijk). Dat heb ik die week gedaan. Na een week nog geen body ontvangen, even gemaild en op 21 mrt. antwoordde J Bussee dat de body wel is opgestuurd maar dat hij weer retour is gekomen. Hiervan weten wij niets, we wonen in een wijk waar veel bezorgd wordt. Daarnaast ben ik veel thuis ivm studie evenals mijn zonen. De mailwisseling is nog even doorgegaan, en op 14 april beloofd J. Brussee de track en trace bevestiging op te vragen en zsm contact met ons op te nemen. Helaas hebben wij nog geen antwoord. Ik heb regelmatig gemaild om hem er aan te herinneren helaas drink ik de koffie nog steeds met melk uit een pannetje........zo jammer.Wat goed begon door een positieve reactie als oplossing voor een melk opschuimer met spontane barst is nu een slepende zaak geworden.
Gewenste oplossing
Graag zsm een mail met daarin een datum van bezorging van de nieuwe body.Of een site waar ik de bezorging kan volgen. (want wij hebben nog nooit een bestelling niet ontvangen of retour gestuurd).
En dan na 3 maanden studeren met opgeklopte melk uit een pannetje weer genieten van melk uit de fijne Severin Melkopschuimer.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.