Klacht SFA Sanibroyeur: Een nieuwe Sanibroyeur wordt geleverd met een zitting die niet goed past!

B.M. van Amerongen

Recentelijk heb ik voor de "DERDE" keer een nieuwe Sanibroyeur moeten aanschaffen, terwijl het ding nauwelijks wordt gebruikt.

Waarom kan de vermaler van de Sanibroyeur niet worden vervangen? Waarom kunnen de schroeven van een Sanibroyeur zelfs door de gespecialiseerde vakman niet met een schroevendraaier worden losgedraaid?
Graag zou ik een antwoord ontvangen op deze vragen.

De nieuwe Sanibroyeur werd geplaatst en de loodgieter kon de WC bril (zitting) niet op de juiste plaats bevestigen, want de gaten voor de bevestinging zitten niet op de juiste plaats in de zitting.

Bij navraag schreef Erwin Velter (SFA Benelux BV):
"Hiervoor hebben wij geen oplossing verder. Wij leveren de zitting als accessoire bij de betreffende Sanibroyeur. De eindklant kan zelf een andere zitting kopen ( eigen beweging ) en deze monteren. Wij kunnen hem of haar hierin niet tegenmoet komen en alleen de huidige zittingen leveren."

Zou het niet een beter idee zijn om een zitting te leveren die wel goed past?

Graag zou ik van SFA Benelux BV een zitting ontvangen die wel goed op mijn nieuwe Sanibroyeur past.

Wij vinden dat SFA Sanibroyeur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over SFA Sanibroyeur?