Klacht Sfeervol Wonen: Slechte zaak 2 bankstellen kopen en niemand die even kijkt wat er aan te doen is ..I

Bankstel2

Had 2 jaar terug 2 bankstellen gekocht 1 voor mij en 1 voor me dochter .Had op het zitvlak n verzakking bij mn dochter ook en bij haar waren de kussens ingezakt..Bij sfeervol wonen me gemeld..Kreeg n kaartje mee ..moest alles fotograferen met n verhaal erbij en sturen naar hen emailadres.Zij hebben dit doorgestuurd naar het fabriek die de bankstellen hebben gemaakt...Kreeg n bericht dat er door de fabriek n onafhanlijk iemand gestuurd werd op afspraak.Dit zou 150€ per reparatie bank gaan kosten..sfeervolwonen ..in veldhoven..gebeld..Mijnheer belde me later terug en het zou mij en mn dochter ieders 50€ kosten..Om akkoord te gaan vroeg ik om n bevestiging op papier maar kreeg ik niet...Vele mails over en weer..Heb fabrikant gebeld .Deze vond dat er n coulance moest zijn van de winkel.sfeetvol wonen..Ik kan als leek niet oordelen wat de schade aan de bankstellen zijn. Later werd ik gebeld door n expert die de bankstellen kon repareren..Heb hem hele verhaal verteld en zei dat hij het vreemd vond en vooral doordat bij mij en bij mn dochter exact de delfde gebreken waren (verzakking)hij dacht n constructie fout fabricant...Wat nu heb ze nog gemaild kreeg niets terug..wat te doen????

Kunt u eens proberen hen te overtuigen dat het gemaakt word word nu alleen maar erger.

Wij vinden dat Sfeervol Wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Bankstel2
Er is niets opgelost ..Het is triest als n deskundige reparateur er vanuit gaat dat 2 bankstellen geleverd op de zelfde data op de zelfde plek zijn ingezakt vermoeidelijk constructie fout fabriek althans zijn bevinding door de telefoon met kosten opgespeld word..Dan nog sfeervol wonen die geen kijkje willen nemen of het serieus is..Wel n telefoontje krijgen het word voor 50 € gemaakt en als je dan om bevestiging vraagt zijn ze niet thuis.Is het bovendien niet vervelend dat je met een visitekaartje de winkel uitgestuurd word en alles zelf moet regelen..Wat voor servicr...

Ook een klacht indienen over Sfeervol Wonen?