Klacht SG Bouw: 2 Jaar na datum oplevering van verbouwing nog steeds 4 van de 5 klachten niet opgelost.

Hedy

Muur naast de douchekamer moet t.a.v. de vochtplekken nog worden gerepareerd. Schade is bekend; De afwatering op het balkon moet nog gerealiseerd worden (afvoerpijp vanaf dakgoot). Nota bene: Elke wooneenheid in de Pauwoogweide heeft zijn eigen afvoer vanaf de dakgoot. Na Verbouw van de badkamer is deze afvoer niet meer terug geplaatst. Hierdoor zitten wij met wateroverlast bij gigantische regenbuien; De vloer in de zijkamer beneden zou vorig jaar al worden zijn aangepakt t.a.v. de schade die is ontstaan door de reparatie van het kozijn. Schade reeds bekend; De verwarming is en blijft een hekel punt!! Ruimtes moeten regelmatig worden bij verwarmd door elektrische kachels!!!

Wij willen een gedegen stappenplan, waarin staat a) wanneer, b) hoe en c) wat er wordt aangepakt. Het “stappenplan” van dhr. Stolwijk geeft geen enkele houvast, noch duidelijkheid.
Concreet:
We zijn immers al met al 2 jaar verder!! Mankementen die zich vanaf de eerste momenten aandienden werden traag of helemaal niet aangepakt door [naam verwijderd] opgelost. En dit t/m de dag van vandaag ondanks het aangetekend schrijven verstuurd op 18 maart 2014 met nagenoeg dezelfde klachten al in dit schrijven vermeld.

Wij vinden dat SG Bouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over SG Bouw?