Klacht SGR: Door geen en onjuiste communicatie vanuit Sgr sta ik nu met rug tegen de muur. Schandalig!!

dfaas

Reageer niet correct en verstrekt niet de juiste info. Heb diverse keren contact gehad over een geboekte reis. Werd mij elke keer verteld dat er geen info is over de reis. Werd eerst doorverwezen naar Secret Escapes. Door hun terug naar Sgr. Die vertelden dat er geen info is. Eind februari kreeg ik het advies niet te betalen tot er duidelijkheid was omdat er nog steeds gesprekken liepen met tui over de uitvoering van de reizen. Ik zou direct na 28 februari uitsluitsel krijgen over het wel of niet doorgaan van de reis. Ik mocht wel altijd cancellen maar wel alles voor mijn eigen rekening. Tui gaf niet thuis en kon geen info verstrekken toen ik hun belde. Nu na nog 2x bellen krijg ik 5 dagen van te voren te horen dat het doorgaat. Nog steeds heb ik geen info gekregen behalve die uitspraak. Weet nog steeds geen inhoudelijke details over de reis omdat het onlinegedeelte van Travelbird niet toegankelijk is. Krijg enkel de keuze of betalen en op reis of al mijn geld verliezen. Echt een schandalige manier van werken. Alle beloften zijn niet nagekomen. Als ik hun advies op volg krijg ik nu ineens de rekening gepresenteerd. En vanuit Tui nog steeds niets vernomen. Voor mij de reden om naast dit klachtencompas ook mijn klacht ingediend te hebben bij Kassa en de consumentenbond want ik sta met de rug tegen de muur. Ik word niet doorverbonden, ik kan geen directie te spreken krijgen. Er kan intern niet gecommuniceerd worden en als ik iets vraag krijg ik wederom een email waarin niet ingegaan word op datgene wat er afgesproken is.

Zorgen dat ik kostenloos of met een geringe kostenpost van de reis af kan. a

dfaas
Er is geen geboden oplossing. Sgr gaat in zijn geheel niet in op de punten zoals ik benoemd heb. Ze onttrekken zich volledig aan hun verantwoordelijkheid en schuiven alle schuld op mij als consument. Daarnaast geven ze in zijn geheel geen reactie meer op mijn email. De gang van zaken is ronduit schandalig. Zowel Sgr als Tui hebben ons geen enkele vorm van informatie verstrekt over de reis. Zelfs op de dag van de reis zelf had ik geen enkele vorm van informatie ontvangen over de reis zelf. Niet van SGR, niet van Tui. Ze kunnen zelfs geen excuses aanbieden over hoe eea verlopen is of verantwoordelijkheid nemen voor de taken die ze volledig verzaakt hebben. Ik zie me genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

Ook een klacht indienen over SGR?