Klacht SGR: Dramatische afhandelingen proceduren, rechtsbijstand heeft dit nog nooit meegemaakt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 346461
Gebruiker
OllieBollie#65
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al vanaf 17 november bezig met een claim. Worden van het kastje naar de muur gestuurd. Nu zeggrn ze dat de reis doorgaat, maar is bij tui niet bekend en staat ook nog niet in mijn reizen. Vertrekdatum 8 februari. Telefonische kom je niet veder. Dramatisch ! Zo slecht van sgr. Laat mensen gewoon in de kou staan, krijg het gevoel dat ze een dwaalspoor op zetten om zo van de terugbetaling af te komen, omdat annuleren niet meer kan op kort termijn.

De oplossing

SGR zou al onze mails eens goedmoeten doorlezen, en dan inzien dat wij nooit antwoord hebben gehad op onze vragen. Fouten toegeven, excuses aanbieden en terugbetaling van de aanbetalingen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
OllieBollie#65
Datum
Uiteindelijke oplossing
Excuses aangeboden, maar veder geen passende oplossing. Ook geen terugkoppeling van alle eerdere mails en claims die wij gestuurd hebben.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over SGR?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen