Klacht SGR: Geen transparante communicatie omtrent uitbetaling annulatie reis TravelBird

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 348578
Gebruiker
Herlinde
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Reeds 3 maand geleden mijn claim ingediend echter nog geen informatie ontvangen wat betreft de uitbetaling. Ze beweren dit binnen de 4-6 weken te behandelen, maar na tientallen e-mails nog geen duidelijkheid gekregen. Het gaat over een bedrag van + €4.000

Gewenste oplossing

Transparantie te creëren wat betreft de komende stappen en de uitbetaling van €4.210
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

SGR is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Herlinde
    Datum
    Nog steeds niet opgelost!!!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SGR?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen