Opgelost door SGR: Na 4 maanden nog geen reactie

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 352819
Gebruiker
Danny Schubert
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 29 november 2018 een verzoek ingediend bij SGR tot restitutie ivm het failliet van Travelbird. Verwerkingstijd zou 4 tot 6 weken duren . Helaas na 6 weken geen reactie. Bellen of e-mailen je krijgt geen voortgang van ze te horen. Moet geduldig afwachten ivm de grote hoeveelheden die ze moesten verwerken. Nu na 4 maanden weer de status gevraagd maar schandalig, krijg weer geen antwoord.
Welke weg moet ik bewandelen zodat ik wel antwoord krijg

Gewenste oplossing

dat ik de voorgang hoor of nog beter dat het afgehandeld wordt
Geboden oplossing
Volledig bedrag conform afspraak teruggekregen Alleen heb ik al klant 5 maanden erop moeten wachten☹️
Status
opgelost
Beoordeling
sad

4 reacties

  1. Auteur
    Danny Schubert
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    SGR
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Danny Schubert
    Datum
    Al meer dan vier maanden. Taal noch teken van SGR qua actie ☹️
  4. Auteur
    Danny Schubert
    Datum
    We gaan de vijfde maand in en nog steeds geen reactie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SGR?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen