Klacht SGR: Onprofessionele behandeling van de klant.

Klachtnummer
# 398659
Gebruiker
Wennie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanmorgen met een medewerker telefonisch gesproken over mijn ingediende claim a 500 euro. Aanbetaling vakantie dus. Vakantie niet kunnen overboeken helaas.
Medewerker hield een monoloog waar je U tegen zegt. Toen ik medewerker daarop wees en ik als klant mijn verhaal trachtte te vertellen, ging deze medewerker gewoon stug door. Toen ik de medewerker wees op zijn houding en gedrag naar mij als klant, verbrak deze medewerker de telefoonverbinding zonder verder iets te zeggen tegen mij als klant!!

De oplossing

Terugbellen en mijn vragen "netjes" beantwoorden en echt luisteren naar de frustraties van de klant!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SGR?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen