Klacht SGR: Schandalig.

wilmapulles

Nu reeds ruim 3 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Meer dan schandalig dat dit kan. Ook de communicatie is ronduit belabberd....bij telefonisch contact krijg je alleen maar te oiren dat je geduld moet hebben. Nou mijn geduld is echt op. Kan hier nu niks aan gedaan worden ???

Mijn geld terug storten.

wilmapulles
    We wachten nog steeds op een antwoord
    SGR
    Geachte mevrouw Pulles,

Wij zijn druk bezig met het verwerken van de claim. Wij verwachten volgende week met uw claim weer aan de slag te gaan. Er is een eerste controle geweest; de tweede staat voor komende week in de planning. Dank voor uw geduld.

Team SGR
    wilmapulles
    Ik hoop het. Wacht in spanning af.
    wilmapulles
    Nog steeds geen betaling van SGR ontvangen. Mijn status blijft ongewijzigd. Hoop niet dat ze me weer met "niks" blij gemaakt hebben.
    wilmapulles
    U schrijft mij toch, in het bericht van 8maart j.l dat er deze week met mijn claim aan de slag gegaan zou worden!!!
    wilmapulles
    Nog steeds niet afgehandeld !!!
    Ik blijf het erg vreemd vinden dat je als consument bewust kiest voor een touroperator die aangesloten is bij de SGR, en dezelfde SGR laat je maandenlang wachten op teruggave van je geld. Geld, bijna 1000 euro, waar wij hard voor hebben gewerkt en gespaard. Nu wordt ons gewoon de kans ontnomen om een andere reis te boeken. Zo enorm teleurgesteld in de SGR, die me na elke reactie weer iets belooft wat ze toch niet nakomen.

wilmapulles
Na 4 maanden wachten op je geld moeten we nog steeds geduld hebben. Schande.!!!

Ook een klacht indienen over SGR?