Klacht SGR: SGR accepteert ten onrechte onze schadeclaim niet

E. Schroten

Doordat Travelbird eind okt. 2018 failliet ging is onze daar geboekte reis naar Malta niet doorgegaan. Wij hebben toen een schadeclaim ingediend bij SGR maar kregen als antwoord dat onze reis gewoon had kunnen doorgaan omdat wij tickets hadden ontvangen. Dat is echter niet juist. Wij hadden geen vliegtickets, hotelvouchers noch een bewijs van autohuur gekregen. Toen reageerde SGR dat die door Travelbird in ons persoonlijke account waren gezet, maar wij hebben daar geen account (en dus ook geen gebruikersnaam of wachtwoord of iets dergelijks). Onze contacten met Travelbird gingen per telefoon of per e-mail. Wij vinden dus dat SGR ten onrechte onze schadeclaim niet honoreert

Wij willen dat SGR onze schadeclaim n.a.v. het faillissement van Travelbird toekent.

E. Schroten
    Ik weet niet precies wat deze reactie betekent, maar wij handhaven onze klacht.
    Wij handhaven onze klacht
    E. Schroten
    Wij hebben tot nu toe niets vernomen van de zijde van SGR
    E. Schroten
    Ik verzoek u mijn klacht niet af te sluiten maar de termijn te verlengen
    E. Schroten
    Ik zou de looptijd van de klacht graag nogmaals verlengen.
    E. Schroten
    Ik zou mijn klacht nog graag open houden want ik heb nog geen reactie ontvangen van SGR

Ook een klacht indienen over SGR?