Klacht SGR: SGR faalt in afhandeling Faillisement Travelbird

Nancy & Günther

Sinds het faillisement van Travelbird wordt er erg slecht gecommuniceerd. Toen Travelbird failliet ging hebben wij meteen contact opgenomen het hotel van onze bestemming. We hadden de vliegtickets al op naam staan en wilden de reis dus door laten gaan. Het hotel gaf aan, dat de boeking zojuist geannuleerd was. Wij hebben het hotel gevraagd, of wij deze boeking dan alsnog mochten overnemen en als het kan onder dezelfde voorwaarden.
Dat was geen probleem, zo gezegd, zo gedaan. We hebben dit meteen aan SGR gemeld. Er kwam geen reactie. Na enige tijd werd duidelijk, dat TUI de reizen ging overnemen. Dus hebben wij meteen contact gezocht met TUI, dit aangezien we nu met Creditcard garant stonden voor de hotelreservering, maar wij wel al het volledige bedrag aan Travelbird hadden voldaan.
We hebben TUI onze situatie uitgelegd.
Naar vele standaard mailtjes van TUI, waarin stond dat zij de boeking hadden voldaan en het hotel, waar verteld werd dat ze het geld niet hadden en dat er zelfs geen contact met hen geweest was, begon het al heel vervelend te worden.
Uiteindelijk heeft er iemand van TUI echt naar ons geluisterd en alles uitgezocht... bijna anderhalve maand verder zijn we dan, toen werd verteld, dat door het andere boekingsnummer, zij dit niet konden betalen en dat wij een claim in moesten dienen bij SGR. Dit hebben we ook meteen gedaan en we zijn op vakantie gegaan, aldaar hebben wij het hotel zelf betaald.
Nu zijn we 11 weken verder en vele mailtjes verder en hebben we nog steeds geen geld terug. Het is erg vervelend en de nasmaak van een leuke zorgeloze vakantie is wrang. SGR doet alsof zij het slachtoffer zijn, terwijl wij dit zijn....

Vandaag SGR maar weer stalken met dat we ons geld terug willen.

Het wrange is, dat als wij een komma of punt verkeerd zetten, we weer helemaal opnieuw de procedure/mangel door moeten. Dus de vraag of alles al duidelijk was, wordt niet eens beantwoord. Maar zij mogen dus wel fouten maken

Betaling afhandelen

Nancy & Günther
    Helaas duurt het nog steeds. De klacht is van de week pas voor het eerst ingekeken
    SGR
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over SGR?